Eredeti értékek
Chiptuning után
Differencia
Lóerő
204le
280le
76le
Nyomaték
400Nm
625Nm
225Nm
Választható opciók
EGR: (Exhaust Gas Recirculation valve) egy olyan szelep, amely a keletkezett kipufogógáz egy részét visszavezeti a motorba. Az EGR szelep sajnos sokszor lekoxolódik,leragad és nyitott állapotban megszorul. Ilyen esetben az autó használhatalan. Szoftveresen lekapcsolható.
A DPF (más néven Diesel Particulate Filter), egy szûrõ a kipufogó rendszerben, amely kiszûri a koromrészecskéket és a részecskéket a keletkezett kipufogó gázból. Sajnos, ha eltömödött akkor az autó úgynevezett vészüzemmódba (csökkentett módba) kerül. A részecskeszûrõ lekapcsolása 2 lépcsõs folyamat. Szükséges a fizikai eltávolítás és a szoftveres lekapcsolás is.
A DTC-k, más néven diagnosztikai hibakódok amiket a motorvezérlõ (ECU) tárol el. Hibakódokat kiírása a motorvezérlõbõl lehetséges.
Flap szelep/szívócsõ csappantyú: Csappantyúk a szívósorban amik kis örvényeket képeznek alacsonyabb fordulaton. Sajnos sokszor lekoxolódnak, megszorulnak sõt legroszabb esetben bekerülnek az égéstérbe és komoly károkat okozhatnak a motorban. Mûködését szoftveresen ki tudjuk kapcsolni,ha már probléma van vele,vagy probléma megelõzés céljából.
Végsebesség korlátozó ami azt jelenti, hogy a beállított végsebességnél nagyobb sebességgel nem tud menni az autó. Ezt a korlátozót ki ki tudjuk kapcsolni szoftveresen.
Az Adblue más néven SCR egy olyan rendszer, amely adblue folyadékot fecskendez be a kipufogó rendszerbe. Sajnos sokszor kikristályosodik és nem mûködik. Ilyen esetben az autó úgynevezett vészüzemmódba (csökkentett módba) kerül, sőt bizonyos autómárkáknál vissza számol az SCR modul és egy adott érték alatt az autó el sem inditható.
Ezt a rendszert szoftveresen ki tudjuk kapcsolni.
A Start & Stop egy olyan rendszer, amely leállítja a motort, ha az autó nincs mozgásban (pl..piros lámpánál). A rendszer sok autóban egy gombbal kikapcsolható, de vannak olyan típusok ahol ez nem lehetséges. Amennyiben Önt is zavarja ennek a funkciónak megléte, szoftveresen ki tudjuk véglegesen kapcsolni.
2009-től a 2.generációs 3.0TDI motorokat már változó olajnyomás szabályzóval szerelik, amit a motorvezérlő szabályoz. 2500-as fordulatszám alatt a gyári beállítás csökkenti a motor olajnyomását, ezáltal romlik a forgó alkatrészek kenése! Megoldásunkkal ez a probléma szoftveres módosítással javítható, a motor élettartama nagyban növelhető!
Bővebben itt!
DSG Automata váltó optimalizálás
Exkluzív fejlesztésünknek köszönhetően közel 0-ra csökkentjük VAG Euro 6 motoros autód gázpedál reakció idejét!
Tovább olvasom...
Tovább olvasom...