Audi TT 2018 -> ( 8S II ) 40 TFSI 197hp

 
Eredeti értékek
Chiptuning után
Differencia
Lóerő
197le
245le
48le
Nyomaték
320Nm
430Nm
110Nm
Választható opciók
A DTC-k, más néven diagnosztikai hibakódok amiket a motorvezérlõ (ECU) tárol el. Hibakódokat kiírása a motorvezérlõbõl lehetséges.
Választható opció -Hibakód törlés - Dynotech Chiptuning & Dyno
Benzines autókra lehetséges, durrogás a kipufogó rendszerben, amelyet a gyújtás módosításával, plusz üzemanyag befecskendezésével érünk el.
Választható opció -Pops & Bangs - Dynotech Chiptuning & Dyno
Decat, másnéven katalizátor off. Amennyiben a katalizátor eltávolításra került a kipufogóból (pl.:a nagyobb hang érdekében vagy a hangosabb pops and bang érdekében) akkor ezt szoftveresen a motorvezérlőből ki kell írni.
Választható opció -Decat - Dynotech Chiptuning & Dyno
A Start & Stop egy olyan rendszer, amely leállítja a motort, ha az autó nincs mozgásban (pl..piros lámpánál). A rendszer sok autóban egy gombbal kikapcsolható, de vannak olyan típusok ahol ez nem lehetséges. Amennyiben Önt is zavarja ennek a funkciónak megléte, szoftveresen ki tudjuk véglegesen kapcsolni.
Választható opció -Start Stop Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
DSG Automata váltó optimalizálás
Választható opció -DSG optimalizálás - Dynotech Chiptuning & Dyno
Olvasási Eljárások
Autotuner
Autotuner Autotuner
CMD CMDFlash
CMD CMDFlash

Árajánlat kérése
Tuning opciók választása
Választható opció -Hibakód törlés - Dynotech Chiptuning & DynoHibakód törlés
Választható opció -Pops & Bangs - Dynotech Chiptuning & DynoPops & Bangs
Választható opció -Decat - Dynotech Chiptuning & DynoDecat
Választható opció -Start Stop Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoStart Stop Kikapcsolás
Választható opció -DSG optimalizálás - Dynotech Chiptuning & DynoDSG optimalizálás