BMW X1 (F48 LCI) - 2019 -> ... xDrive18d 150hp

 
Eredeti értékek
Chiptuning után
Differencia
Lóerő
150le
190le
40le
Nyomaték
350Nm
400Nm
50Nm
Választható opciók
EGR: (Exhaust Gas Recirculation valve) egy olyan szelep, amely a keletkezett kipufogógáz egy részét visszavezeti a motorba. Az EGR szelep sajnos sokszor lekoxolódik,leragad és nyitott állapotban megszorul. Ilyen esetben az autó használhatalan. Szoftveresen lekapcsolható.
Választható opció -EGR Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
A DPF (más néven Diesel Particulate Filter), egy szûrõ a kipufogó rendszerben, amely kiszûri a koromrészecskéket és a részecskéket a keletkezett kipufogó gázból. Sajnos, ha eltömödött akkor az autó úgynevezett vészüzemmódba (csökkentett módba) kerül. A részecskeszûrõ lekapcsolása 2 lépcsõs folyamat. Szükséges a fizikai eltávolítás és a szoftveres lekapcsolás is.
Választható opció -DPF Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
A DTC-k, más néven diagnosztikai hibakódok amiket a motorvezérlõ (ECU) tárol el. Hibakódokat kiírása a motorvezérlõbõl lehetséges.
Választható opció -Hibakód törlés - Dynotech Chiptuning & Dyno
Olvasási Eljárások
Autotuner
Autotuner Autotuner
Dimsport New Trasdata
Dimsport New Trasdata

Árajánlat kérése
Tuning opciók választása
Választható opció -EGR Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoEGR Kikapcsolás
Választható opció -DPF Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoDPF Kikapcsolás
Választható opció -Hibakód törlés - Dynotech Chiptuning & DynoHibakód törlés