Chevrolet S10 2012 -> 2.8 CDTi 200hp

 
Eredeti értékek
Chiptuning után
Differencia
Lóerő
200le
235le
35le
Nyomaték
500Nm
560Nm
60Nm
Választható opciók
EGR: (Exhaust Gas Recirculation valve) egy olyan szelep, amely a keletkezett kipufogógáz egy részét visszavezeti a motorba. Az EGR szelep sajnos sokszor lekoxolódik,leragad és nyitott állapotban megszorul. Ilyen esetben az autó használhatalan. Szoftveresen lekapcsolható.
Választható opció -EGR Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
A DPF (más néven Diesel Particulate Filter), egy szûrõ a kipufogó rendszerben, amely kiszûri a koromrészecskéket és a részecskéket a keletkezett kipufogó gázból. Sajnos, ha eltömödött akkor az autó úgynevezett vészüzemmódba (csökkentett módba) kerül. A részecskeszûrõ lekapcsolása 2 lépcsõs folyamat. Szükséges a fizikai eltávolítás és a szoftveres lekapcsolás is.
Választható opció -DPF Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
A DTC-k, más néven diagnosztikai hibakódok amiket a motorvezérlõ (ECU) tárol el. Hibakódokat kiírása a motorvezérlõbõl lehetséges.
Választható opció -Hibakód törlés - Dynotech Chiptuning & Dyno
Olvasási Eljárások
Alientech KESSv2
Alientech KESSv2
ByteShooter Toolbox
ByteShooter Toolbox
bFlash
bFlash bFlash
MagicMotorsport Flex
MagicMotorsport Flex
Dimsport New Genius
Dimsport New Genius
Dimsport New Trasdata
Dimsport New Trasdata

Árajánlat kérése
Tuning opciók választása
Választható opció -EGR Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoEGR Kikapcsolás
Választható opció -DPF Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoDPF Kikapcsolás
Választható opció -Hibakód törlés - Dynotech Chiptuning & DynoHibakód törlés