Ford Focus 2004 - 2010 1.8 TDCi 115hp

 
Eredeti értékek
Chiptuning után
Differencia
Lóerő
115le
145le
30le
Nyomaték
280Nm
350Nm
70Nm
Választható opciók
Flap szelep/szívócsõ csappantyú: Csappantyúk a szívósorban amik kis örvényeket képeznek alacsonyabb fordulaton. Sajnos sokszor lekoxolódnak, megszorulnak sõt legroszabb esetben bekerülnek az égéstérbe és komoly károkat okozhatnak a motorban. Mûködését szoftveresen ki tudjuk kapcsolni,ha már probléma van vele,vagy probléma megelõzés céljából.
Választható opció -Flaps - Dynotech Chiptuning & Dyno
Végsebesség korlátozó ami azt jelenti, hogy a beállított végsebességnél nagyobb sebességgel nem tud menni az autó. Ezt a korlátozót ki ki tudjuk kapcsolni szoftveresen.
Választható opció -VMAX Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
Az Adblue más néven SCR egy olyan rendszer, amely adblue folyadékot fecskendez be a kipufogó rendszerbe. Sajnos sokszor kikristályosodik és nem mûködik. Ilyen esetben az autó úgynevezett vészüzemmódba (csökkentett módba) kerül, sőt bizonyos autómárkáknál vissza számol az SCR modul és egy adott érték alatt az autó el sem inditható. Ezt a rendszert szoftveresen ki tudjuk kapcsolni.
Választható opció -ADBlue Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
Olvasási Eljárások
Alientech KESSv2
Alientech KESSv2
ByteShooter Toolbox
ByteShooter Toolbox
Autotuner
Autotuner Autotuner
CMD CMDFlash
CMD CMDFlash
MagicMotorsport Flex
MagicMotorsport Flex
Dimsport New Genius
Dimsport New Genius

Árajánlat kérése
Tuning opciók választása
Választható opció -Flaps - Dynotech Chiptuning & DynoFlaps
Választható opció -VMAX Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoVMAX Kikapcsolás
Választható opció -ADBlue Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoADBlue Kikapcsolás