Mahindra Quanto All 2.2 CRDi 140hp

 
Eredeti értékek
Chiptuning után
Differencia
Lóerő
140le
160le
20le
Nyomaték
290Nm
380Nm
90Nm
Választható opciók
EGR: (Exhaust Gas Recirculation valve) egy olyan szelep, amely a keletkezett kipufogógáz egy részét visszavezeti a motorba. Az EGR szelep sajnos sokszor lekoxolódik,leragad és nyitott állapotban megszorul. Ilyen esetben az autó használhatalan. Szoftveresen lekapcsolható.
Választható opció -EGR Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
A DPF (más néven Diesel Particulate Filter), egy szûrõ a kipufogó rendszerben, amely kiszûri a koromrészecskéket és a részecskéket a keletkezett kipufogó gázból. Sajnos, ha eltömödött akkor az autó úgynevezett vészüzemmódba (csökkentett módba) kerül. A részecskeszûrõ lekapcsolása 2 lépcsõs folyamat. Szükséges a fizikai eltávolítás és a szoftveres lekapcsolás is.
Választható opció -DPF Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
A DTC-k, más néven diagnosztikai hibakódok amiket a motorvezérlõ (ECU) tárol el. Hibakódokat kiírása a motorvezérlõbõl lehetséges.
Választható opció -Hibakód törlés - Dynotech Chiptuning & Dyno
Flap szelep/szívócsõ csappantyú: Csappantyúk a szívósorban amik kis örvényeket képeznek alacsonyabb fordulaton. Sajnos sokszor lekoxolódnak, megszorulnak sõt legroszabb esetben bekerülnek az égéstérbe és komoly károkat okozhatnak a motorban. Mûködését szoftveresen ki tudjuk kapcsolni,ha már probléma van vele,vagy probléma megelõzés céljából.
Választható opció -Flaps - Dynotech Chiptuning & Dyno
Végsebesség korlátozó ami azt jelenti, hogy a beállított végsebességnél nagyobb sebességgel nem tud menni az autó. Ezt a korlátozót ki ki tudjuk kapcsolni szoftveresen.
Választható opció -VMAX Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
Az Adblue más néven SCR egy olyan rendszer, amely adblue folyadékot fecskendez be a kipufogó rendszerbe. Sajnos sokszor kikristályosodik és nem mûködik. Ilyen esetben az autó úgynevezett vészüzemmódba (csökkentett módba) kerül, sőt bizonyos autómárkáknál vissza számol az SCR modul és egy adott érték alatt az autó el sem inditható. Ezt a rendszert szoftveresen ki tudjuk kapcsolni.
Választható opció -ADBlue Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
A Start & Stop egy olyan rendszer, amely leállítja a motort, ha az autó nincs mozgásban (pl..piros lámpánál). A rendszer sok autóban egy gombbal kikapcsolható, de vannak olyan típusok ahol ez nem lehetséges. Amennyiben Önt is zavarja ennek a funkciónak megléte, szoftveresen ki tudjuk véglegesen kapcsolni.
Választható opció -Start Stop Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
Rajtprogram aktiválása. Nem minden autó típusra/ECU-ra tudjuk leprogramozni. Szükséges egyeztetni a kollégánkkal előtte.
Választható opció -Rajtelektronika (Launch Control) - Dynotech Chiptuning & Dyno
Olvasási Eljárások
CMD CMDFlash
CMD CMDFlash

Árajánlat kérése
Tuning opciók választása
Választható opció -EGR Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoEGR Kikapcsolás
Választható opció -DPF Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoDPF Kikapcsolás
Választható opció -Hibakód törlés - Dynotech Chiptuning & DynoHibakód törlés
Választható opció -Flaps - Dynotech Chiptuning & DynoFlaps
Választható opció -VMAX Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoVMAX Kikapcsolás
Választható opció -ADBlue Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoADBlue Kikapcsolás
Választható opció -Start Stop Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoStart Stop Kikapcsolás
Választható opció -Rajtelektronika (Launch Control) - Dynotech Chiptuning & DynoRajtelektronika (Launch Control)