Eredeti értékek
Chiptuning után
Differencia
Lóerő
245le
270le
25le
Nyomaték
500Nm
560Nm
60Nm
Választható opciók
EGR: (Exhaust Gas Recirculation valve) egy olyan szelep, amely a keletkezett kipufogógáz egy részét visszavezeti a motorba. Az EGR szelep sajnos sokszor lekoxolódik,leragad és nyitott állapotban megszorul. Ilyen esetben az autó használhatalan. Szoftveresen lekapcsolható.
A DPF (más néven Diesel Particulate Filter), egy szûrõ a kipufogó rendszerben, amely kiszûri a koromrészecskéket és a részecskéket a keletkezett kipufogó gázból. Sajnos, ha eltömödött akkor az autó úgynevezett vészüzemmódba (csökkentett módba) kerül. A részecskeszûrõ lekapcsolása 2 lépcsõs folyamat. Szükséges a fizikai eltávolítás és a szoftveres lekapcsolás is.
A DTC-k, más néven diagnosztikai hibakódok amiket a motorvezérlõ (ECU) tárol el. Hibakódokat kiírása a motorvezérlõbõl lehetséges.
Végsebesség korlátozó ami azt jelenti, hogy a beállított végsebességnél nagyobb sebességgel nem tud menni az autó. Ezt a korlátozót ki ki tudjuk kapcsolni szoftveresen.
Decat, másnéven katalizátor off. Amennyiben a katalizátor eltávolításra került a kipufogóból (pl.:a nagyobb hang érdekében vagy a hangosabb pops and bang érdekében) akkor ezt szoftveresen a motorvezérlőből ki kell írni.
A Start & Stop egy olyan rendszer, amely leállítja a motort, ha az autó nincs mozgásban (pl..piros lámpánál). A rendszer sok autóban egy gombbal kikapcsolható, de vannak olyan típusok ahol ez nem lehetséges. Amennyiben Önt is zavarja ennek a funkciónak megléte, szoftveresen ki tudjuk véglegesen kapcsolni.
Olvasási Eljárások
Autotuner Autotuner