Mercedes-Benz SLK R171 - 2004 - 2010 200 K 184hp

 
Eredeti értékek
Chiptuning után
Differencia
Lóerő
184le
205le
21le
Nyomaték
250Nm
300Nm
50Nm
Választható opciók
A DTC-k, más néven diagnosztikai hibakódok amiket a motorvezérlõ (ECU) tárol el. Hibakódokat kiírása a motorvezérlõbõl lehetséges.
Választható opció -Hibakód törlés - Dynotech Chiptuning & Dyno
Flap szelep/szívócsõ csappantyú: Csappantyúk a szívósorban amik kis örvényeket képeznek alacsonyabb fordulaton. Sajnos sokszor lekoxolódnak, megszorulnak sõt legroszabb esetben bekerülnek az égéstérbe és komoly károkat okozhatnak a motorban. Mûködését szoftveresen ki tudjuk kapcsolni,ha már probléma van vele,vagy probléma megelõzés céljából.
Választható opció -Flaps - Dynotech Chiptuning & Dyno
Végsebesség korlátozó ami azt jelenti, hogy a beállított végsebességnél nagyobb sebességgel nem tud menni az autó. Ezt a korlátozót ki ki tudjuk kapcsolni szoftveresen.
Választható opció -VMAX Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
Benzines autókra lehetséges, durrogás a kipufogó rendszerben, amelyet a gyújtás módosításával, plusz üzemanyag befecskendezésével érünk el.
Választható opció -Pops & Bangs - Dynotech Chiptuning & Dyno
Decat, másnéven katalizátor off. Amennyiben a katalizátor eltávolításra került a kipufogóból (pl.:a nagyobb hang érdekében vagy a hangosabb pops and bang érdekében) akkor ezt szoftveresen a motorvezérlőből ki kell írni.
Választható opció -Decat - Dynotech Chiptuning & Dyno
Olvasási Eljárások
Alientech KESSv2
Alientech KESSv2
CMD CMDFlash
CMD CMDFlash

Árajánlat kérése
Tuning opciók választása
Választható opció -Hibakód törlés - Dynotech Chiptuning & DynoHibakód törlés
Választható opció -Flaps - Dynotech Chiptuning & DynoFlaps
Választható opció -VMAX Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoVMAX Kikapcsolás
Választható opció -Pops & Bangs - Dynotech Chiptuning & DynoPops & Bangs
Választható opció -Decat - Dynotech Chiptuning & DynoDecat