Porsche Cayenne 957 - 2007 - 2010 3.0 TDI 211hp

 
Eredeti értékek
Chiptuning után
Differencia
Lóerő
211le
295le
84le
Nyomaték
550Nm
620Nm
70Nm
Választható opciók
Flap szelep/szívócsõ csappantyú: Csappantyúk a szívósorban amik kis örvényeket képeznek alacsonyabb fordulaton. Sajnos sokszor lekoxolódnak, megszorulnak sõt legroszabb esetben bekerülnek az égéstérbe és komoly károkat okozhatnak a motorban. Mûködését szoftveresen ki tudjuk kapcsolni,ha már probléma van vele,vagy probléma megelõzés céljából.
Választható opció -Flaps - Dynotech Chiptuning & Dyno
Végsebesség korlátozó ami azt jelenti, hogy a beállított végsebességnél nagyobb sebességgel nem tud menni az autó. Ezt a korlátozót ki ki tudjuk kapcsolni szoftveresen.
Választható opció -VMAX Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
Az Adblue más néven SCR egy olyan rendszer, amely adblue folyadékot fecskendez be a kipufogó rendszerbe. Sajnos sokszor kikristályosodik és nem mûködik. Ilyen esetben az autó úgynevezett vészüzemmódba (csökkentett módba) kerül, sőt bizonyos autómárkáknál vissza számol az SCR modul és egy adott érték alatt az autó el sem inditható. Ezt a rendszert szoftveresen ki tudjuk kapcsolni.
Választható opció -ADBlue Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
Benzines autókra lehetséges, durrogás a kipufogó rendszerben, amelyet a gyújtás módosításával, plusz üzemanyag befecskendezésével érünk el.
Választható opció -Pops & Bangs - Dynotech Chiptuning & Dyno
A Start & Stop egy olyan rendszer, amely leállítja a motort, ha az autó nincs mozgásban (pl..piros lámpánál). A rendszer sok autóban egy gombbal kikapcsolható, de vannak olyan típusok ahol ez nem lehetséges. Amennyiben Önt is zavarja ennek a funkciónak megléte, szoftveresen ki tudjuk véglegesen kapcsolni.
Választható opció -Start Stop Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
Rajtprogram aktiválása. Nem minden autó típusra/ECU-ra tudjuk leprogramozni. Szükséges egyeztetni a kollégánkkal előtte.
Választható opció -Rajtelektronika (Launch Control) - Dynotech Chiptuning & Dyno
2009-től a 2.generációs 3.0TDI motorokat már változó olajnyomás szabályzóval szerelik, amit a motorvezérlő szabályoz. 2500-as fordulatszám alatt a gyári beállítás csökkenti a motor olajnyomását, ezáltal romlik a forgó alkatrészek kenése! Megoldásunkkal ez a probléma szoftveres módosítással javítható, a motor élettartama nagyban növelhető! Bővebben itt!
Választható opció -Olajnyomás probléma - Dynotech Chiptuning & Dyno
Exkluzív fejlesztésünknek köszönhetően közel 0-ra csökkentjük VAG Euro 6 motoros autód gázpedál reakció idejét!
Tovább olvasom...
Választható opció -Gáz reakció - Dynotech Chiptuning & Dyno

Árajánlat kérése
Tuning opciók választása
Választható opció -Flaps - Dynotech Chiptuning & DynoFlaps
Választható opció -VMAX Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoVMAX Kikapcsolás
Választható opció -ADBlue Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoADBlue Kikapcsolás
Választható opció -Pops & Bangs - Dynotech Chiptuning & DynoPops & Bangs
Választható opció -Start Stop Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoStart Stop Kikapcsolás
Választható opció -Rajtelektronika (Launch Control) - Dynotech Chiptuning & DynoRajtelektronika (Launch Control)
Választható opció -Olajnyomás probléma - Dynotech Chiptuning & DynoOlajnyomás probléma
Választható opció -Gáz reakció - Dynotech Chiptuning & DynoGáz reakció