Eredeti értékek
Chiptuning után
Differencia
Lóerő
211le
300le
89le
Nyomaték
580Nm
630Nm
50Nm
Választható opciók
A DTC-k, más néven diagnosztikai hibakódok amiket a motorvezérlõ (ECU) tárol el. Hibakódokat kiírása a motorvezérlõbõl lehetséges.
Flap szelep/szívócsõ csappantyú: Csappantyúk a szívósorban amik kis örvényeket képeznek alacsonyabb fordulaton. Sajnos sokszor lekoxolódnak, megszorulnak sõt legroszabb esetben bekerülnek az égéstérbe és komoly károkat okozhatnak a motorban. Mûködését szoftveresen ki tudjuk kapcsolni,ha már probléma van vele,vagy probléma megelõzés céljából.
Végsebesség korlátozó ami azt jelenti, hogy a beállított végsebességnél nagyobb sebességgel nem tud menni az autó. Ezt a korlátozót ki ki tudjuk kapcsolni szoftveresen.
Az Adblue más néven SCR egy olyan rendszer, amely adblue folyadékot fecskendez be a kipufogó rendszerbe. Sajnos sokszor kikristályosodik és nem mûködik. Ilyen esetben az autó úgynevezett vészüzemmódba (csökkentett módba) kerül, sőt bizonyos autómárkáknál vissza számol az SCR modul és egy adott érték alatt az autó el sem inditható.
Ezt a rendszert szoftveresen ki tudjuk kapcsolni.
2009-től a 2.generációs 3.0TDI motorokat már változó olajnyomás szabályzóval szerelik, amit a motorvezérlő szabályoz. 2500-as fordulatszám alatt a gyári beállítás csökkenti a motor olajnyomását, ezáltal romlik a forgó alkatrészek kenése! Megoldásunkkal ez a probléma szoftveres módosítással javítható, a motor élettartama nagyban növelhető!
Bővebben itt!
DSG Automata váltó optimalizálás
Exkluzív fejlesztésünknek köszönhetően közel 0-ra csökkentjük VAG Euro 6 motoros autód gázpedál reakció idejét!
Tovább olvasom...
Tovább olvasom...
Olvasási Eljárások
Autotuner Autotuner
CMD CMDFlash