Eredeti értékek
Chiptuning után
Differencia
Lóerő
110le
140le
30le
Nyomaték
200Nm
240Nm
40Nm
Választható opciók
A DTC-k, más néven diagnosztikai hibakódok amiket a motorvezérlõ (ECU) tárol el. Hibakódokat kiírása a motorvezérlõbõl lehetséges.
Flap szelep/szívócsõ csappantyú: Csappantyúk a szívósorban amik kis örvényeket képeznek alacsonyabb fordulaton. Sajnos sokszor lekoxolódnak, megszorulnak sõt legroszabb esetben bekerülnek az égéstérbe és komoly károkat okozhatnak a motorban. Mûködését szoftveresen ki tudjuk kapcsolni,ha már probléma van vele,vagy probléma megelõzés céljából.
Végsebesség korlátozó ami azt jelenti, hogy a beállított végsebességnél nagyobb sebességgel nem tud menni az autó. Ezt a korlátozót ki ki tudjuk kapcsolni szoftveresen.
Benzines autókra lehetséges, durrogás a kipufogó rendszerben, amelyet a gyújtás módosításával, plusz üzemanyag befecskendezésével érünk el.
Decat, másnéven katalizátor off. Amennyiben a katalizátor eltávolításra került a kipufogóból (pl.:a nagyobb hang érdekében vagy a hangosabb pops and bang érdekében) akkor ezt szoftveresen a motorvezérlőből ki kell írni.
A Start & Stop egy olyan rendszer, amely leállítja a motort, ha az autó nincs mozgásban (pl..piros lámpánál). A rendszer sok autóban egy gombbal kikapcsolható, de vannak olyan típusok ahol ez nem lehetséges. Amennyiben Önt is zavarja ennek a funkciónak megléte, szoftveresen ki tudjuk véglegesen kapcsolni.
DSG Automata váltó optimalizálás
Olvasási Eljárások
Autotuner Autotuner
CMD CMDFlash