Volkswagen Touareg 2018 -> 3.0 V6 TDI 231hp

 
Eredeti értékek
Chiptuning után
Differencia
Lóerő
231le
320le
89le
Nyomaték
500Nm
720Nm
220Nm
Választható opciók
EGR: (Exhaust Gas Recirculation valve) egy olyan szelep, amely a keletkezett kipufogógáz egy részét visszavezeti a motorba. Az EGR szelep sajnos sokszor lekoxolódik,leragad és nyitott állapotban megszorul. Ilyen esetben az autó használhatalan. Szoftveresen lekapcsolható.
Választható opció -EGR Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
A DPF (más néven Diesel Particulate Filter), egy szûrõ a kipufogó rendszerben, amely kiszûri a koromrészecskéket és a részecskéket a keletkezett kipufogó gázból. Sajnos, ha eltömödött akkor az autó úgynevezett vészüzemmódba (csökkentett módba) kerül. A részecskeszûrõ lekapcsolása 2 lépcsõs folyamat. Szükséges a fizikai eltávolítás és a szoftveres lekapcsolás is.
Választható opció -DPF Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
A DTC-k, más néven diagnosztikai hibakódok amiket a motorvezérlõ (ECU) tárol el. Hibakódokat kiírása a motorvezérlõbõl lehetséges.
Választható opció -Hibakód törlés - Dynotech Chiptuning & Dyno
Végsebesség korlátozó ami azt jelenti, hogy a beállított végsebességnél nagyobb sebességgel nem tud menni az autó. Ezt a korlátozót ki ki tudjuk kapcsolni szoftveresen.
Választható opció -VMAX Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
A Start & Stop egy olyan rendszer, amely leállítja a motort, ha az autó nincs mozgásban (pl..piros lámpánál). A rendszer sok autóban egy gombbal kikapcsolható, de vannak olyan típusok ahol ez nem lehetséges. Amennyiben Önt is zavarja ennek a funkciónak megléte, szoftveresen ki tudjuk véglegesen kapcsolni.
Választható opció -Start Stop Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & Dyno
2009-től a 2.generációs 3.0TDI motorokat már változó olajnyomás szabályzóval szerelik, amit a motorvezérlő szabályoz. 2500-as fordulatszám alatt a gyári beállítás csökkenti a motor olajnyomását, ezáltal romlik a forgó alkatrészek kenése! Megoldásunkkal ez a probléma szoftveres módosítással javítható, a motor élettartama nagyban növelhető! Bővebben itt!
Választható opció -Olajnyomás probléma - Dynotech Chiptuning & Dyno
DSG Automata váltó optimalizálás
Választható opció -DSG optimalizálás - Dynotech Chiptuning & Dyno
Exkluzív fejlesztésünknek köszönhetően közel 0-ra csökkentjük VAG Euro 6 motoros autód gázpedál reakció idejét!
Tovább olvasom...
Választható opció -Gáz reakció - Dynotech Chiptuning & Dyno
Olvasási Eljárások
ByteShooter Toolbox
ByteShooter Toolbox
Autotuner
Autotuner Autotuner
bFlash
bFlash bFlash
CMD CMDFlash
CMD CMDFlash
MagicMotorsport Flex
MagicMotorsport Flex
Dimsport New Genius
Dimsport New Genius

Árajánlat kérése
Tuning opciók választása
Választható opció -EGR Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoEGR Kikapcsolás
Választható opció -DPF Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoDPF Kikapcsolás
Választható opció -Hibakód törlés - Dynotech Chiptuning & DynoHibakód törlés
Választható opció -VMAX Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoVMAX Kikapcsolás
Választható opció -Start Stop Kikapcsolás - Dynotech Chiptuning & DynoStart Stop Kikapcsolás
Választható opció -Olajnyomás probléma - Dynotech Chiptuning & DynoOlajnyomás probléma
Választható opció -DSG optimalizálás - Dynotech Chiptuning & DynoDSG optimalizálás
Választható opció -Gáz reakció - Dynotech Chiptuning & DynoGáz reakció